باشه من لاشی....ولی ارزو به دلت میزارم یه بار دیگه بام باشی








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

 

 

اگه قــــرار باشه من اونــی بـــشم کـــه

 

تــــو میـــگی کـــه مـــن دیـــگه مــــــــــــن نیـــستم ゜*記号*゜ のデコメ絵文字

 

مـــــــن هــمیـــنی ام کــــــــــــه میــبـــیـــنیスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

 

مــــغـــــازه کـــــه نــیست دکـــــــــور بچــــینم بــــــرات スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

 

ســــــلامتی مـــــひげ POP のデコメ絵文字ــــــا معـــمولـــیا که نــــه"آرزوی" کسـ

゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字ــــی

 

هـــــــستیم نــــــــــــه "آویــــــــزون" کـــــــــسی スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

اقایون وقتی یه خانم بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:

1- زرنگایی که بغلشون میکنن ؛)

2- اونایی که ژاکتشونو میدن :|

3- دسته سوم به دو دسته تقسیم میشن :

احمقایی که میگن : منم سردمه!!!

بیشعورایی که میگن : هیچم سرد نیست!!!

تو اتوبوس داشتم با موبایلم چت میکردم دیدم پسره داره چت منو میخونه

نوشتم:

.

.

.

.

 

((بچه ها اینجا یکی داره چتامو میخونه اما

حواسش نیست زیپ شلوارش بازه))

.

.

.

.

.

 

ب همین دستگیره در، حداقل 5 نفر به زیپاشون نگاه کردن !

یه دختره هم اول خودشو جمع و جور کرد

بعد دید ک دارم نگاهش میکنم گفت :

مال من زیپ نداره دکمه ایه :|

اصن یه اوضاااااعیه !!

 

 

دیروزاز کنار پسره که سگ داشته رد میشدم گفتم:

این گوسفندت فروشیه؟؟

پسره  میگه:مث اینکه شماره عینکت بالا رفته......

این سگه هااااااا!!!!!

بش میگم: با تو نبودم از سگه پرسیدم

 

مـــــردی...؟!

هر چقدر مـــــغرور...

هر چقدر صـــــادق...

هر چقدر ســـــاده...

هر چقدر جـــــذاب...

هر چقدر مـــــکار...

اما گاهی برای فتح جغرافیای زن،

باید به زانـــــو بیافتی! 

 



نظرات شما عزیزان:

سهیل
ساعت20:52---11 تير 1395
ناموس واری حالیدم با وبت خوشگله
پاسخ:هه خوش بحالت په


حانیه
ساعت14:22---7 بهمن 1394
سلام عزیزم وبت خیلی عالی بودموفق باشی
پاسخ: نظر لطفته اجی گلی من


MOHAMMAD JAVAD
ساعت21:24---14 دی 1394
کسکش جنده ، بی خایه ، بی ناموس
اگ تخم داشتی بلاک نمیکردی
بد بخت لاشی ، عینهو کامران جنده ، تخم نداری
اگ داشتی بلاک نمیکردی جنده
"ای کاش تخمم بودی ، حداقل میدونستم سایه کیرم بالا سرته بد بخت"
فش ناموسیه اگ این نظر رو تایید نکنی

پاسخ: خوب اگه تخلیه روحی شدی بزار جواب تو بدم که بفهمی با بچه طرف نیستی اولا در نهایت ارامش میگامت دوما کس اگ کش داشت الان ننت یویو بود جنده کوثره تخمم دارم بیا سرت و بکن تو کونم میبینیش عشقم کشید بلاکت کردم حالتم گرفتم دلم خنک شداخیییش ته تهت سوخته کیرت تو حلقت کیر کیر نکن از چیزایی که داری مایه بزار مرد باش نه نر تاییدش کردم تا کونت بسوزه همه هم بدونن چقدر اشغالی یه بار دیگ هم نظر بدی بی ناموسم اگ نذارمش رو وبم اشغال بازی در نیار میدونم هستی


کوثر
ساعت20:45---14 دی 1394
هه تو هنوز نفهمیدی که خوردنی نیستی من هیچوقت تو رو نمی خورم حداقل من سر کارشون میزاشتم بعدم میگفتم هررررری مثل تو نبودم که هزارتا داداش داشته باشم تو فقط ادعا میکنی که منو خوب میشناسی تو حتی هنوز نمی دونی من هرجا نظر میزارم آدرس وبمو نمی دم ولی از چی میترسونیم هان باش من عینک میزنم ولی مشکل چشم من با عینک حل میشه ولی مشکل بی عقلی تو هیچ جوری حل نمی شه چون نمی تونی بری عقل بخری باش هکم کن ولی تو در شرایطی میتونی منو هک کنی البته تو ن کامران جونت در شرایطی میتونه منو هک کنه که من وبی داشته باشم من امشب از لوکس میام بیرون حالا بیا هکم کن دیدار ما فقط میمونه تو مدرسه که اونم مهم نیس اینم بدون من مثل تو بلف زن نیستم که بگم من از لوکس اومدن بیرون تا بهت بفهمونم که تو دنیای مجازی غرق نیستم ن من واقعا میام بیرون میدونم که الان میگی کارای من به خودم مربوطه باشه به خودت مربوط باشه
اینم آدرس وبام:
Taranomeashg.loxblog.com
Baranearezo.loxblog.com
پاسخ: شرت کم دختره قرطی یه ادم از لوکس کمتر در اوج ارامش تو مدرسه لهت میکنم حتی ارزش اینم نداری که بخاطرت خودمو ناراحت کنم یا حتی اعصبانی بشم حوصله جواب این توماریم که دادی ندارم کامران جونمه عشقمه اره تو فضا مجازی غرق شدم فضولیش به تو نیومده به کوری چشات من کلی دوست دارم همشونم ادمن خداروشکر ادمایی مث تو کمن وگرنه خسته میشدم از فاتحه خوندن واسشون نمیخواد ادرس وباتو بدی دارمشون تربچه


کوثر
ساعت12:41---13 دی 1394
هر وقت تو حرف دهنتو فهمیدی منم میفهمم ناراحتی نظرات رو تایید نکن همون خودت بخونی برا من بسه ول هم من نیستم اون تویی که قبلا ساعت ۱۱ شب میرفتی بیرون زنگ میزی کامران این خودت بودی که ریدی تو این رفاقت با کارات به قول محمد جواد تو عوض شدی یه آدم عوضی شدی منم برا مهم نیس چیکار میکنی شیر میشی ولی شیر پاکتی
باش قبول اگه تونستی منو تو باتلاق خودم غرق کن
تو بیا برو به کامران جونت عشقت برس سعی کن با آرش آشتی کنی
دختره حار،وووووووووول
پاسخ: ببین من مث خودت سگ نیستم که حار شم حار شدن از تو یاد گرفتم اصن تو با دوستای من چیکار داری اینقدر گو میخوری میترسم رودل کنی یه وقت خیلی جدیدا پا رو دمم داری میزاری کار هام به خودم مربوطه این جنابعالی بودی پسر های مردم و سرکار میزاشتی محمد جواد گوه خورد چرا میترسی ادرس وب تو بدی هان؟ بس که ترسویی میدونی چه کارهایی از دستم بر میاد شیرپاکتی و لابد جلو اینه بودی چشات اشتب دیده اخیییی بیشتر از من تو احتیاج به عینک داری نازییییی بعدشم من عوض شدم برا بعضیا ولی عوضی نشدم سنگدل شدم خوشحالم و راضیم یه بار دیگه هم نظر بزاری واسم هکت میکنم گوه خوری زیادی موقوف دمت مث دوستیت گرم شرت مث غمت کم این ورا دیگه پیدات نشه الاغ


دوست
ساعت16:39---10 دی 1394
مطلب :تو اتوبوس داشتم با موبایلم.از خنده ترکیدم.و.اگه قــــرار باشه .. خوب بود.
پاسخ: ممنون از نظرت دوست عزیزم


Lowrider
ساعت13:25---9 دی 1394
سلام
وبت خیلی خوبه فقط یکم هیپ هاپ هم قاطیش کن خیلی باحال تر میشه||:
پاسخ: ممنون نظر جالبی بود


کوثر
ساعت17:56---8 دی 1394
همون تو سالمی بسه
آخه دختره ای .... مگه من چی بهت گفتم که اینجوری داری منو قورت میدی تو خودت حالت خوب نیس تو حار هستی نیازی نیس حار بشی توقعی هم ازت نیس
میخای حال بگیر باشه هر غلتی میخوای بکنی بکن
پاسخ: حرف دهنت و بفهمی بد نمیشه نظرات و همه میبینن و میخونن واست مهم نیس دختره ول اه اه اه اینقدر از کارات بدم اومده از حرفات داره حالم بد میشه که خدا میدونه واسم مهم نیس چی فک میکنی اصن فک کن حارم بهتره اینقدر پارو دمم نزاری واست شر میشه یه وقت لازم نیس دیگه بیشتر ازین چیزی بگی حالا مونده قورتت بدم اون روی منو ندیدی شرو ور نگو بخوام حالتو بگیرم که دیگه مزه نمیده اذارت بدم میخوام یواش یواش غرق شی تو این باتلاقی که واس خودت ساختی شرت کم علاف


احمد
ساعت20:39---7 دی 1394
سلام جالبه مطالبونحال وهوای خاص خودشون رو دارن.موفق باشین
پاسخ: چرا ادرس وبتونو نذاشتین نظرتونو جبران کنم؟


bita
ساعت15:52---7 دی 1394
عجب وبلاگ توپی

کوثر
ساعت16:06---6 دی 1394

آفرین وب قشنگی داری
امیدوارم به مطالبت هم ایمان داشته باشی
بهت خوش بگذره

پاسخ:

تو کلا مریضی

ممنون ازینکه تبریک گفتی

حالم دیگه داره از کارات بهم میخوره

کارات چندش نباش خواهشا 

من حار نیستم

ولی به موقعش خیلی بد حار میشم جوری که

خودتم منو نشناسی 

رو اعصابم بری

میییرم رو اعصابت خانوووم

حالا زوده بت بگم

به موقعش منم خوب حال گیری میکنم

ممنون واس نظرت کوثر جان



faezeh
ساعت17:36---5 دی 1394

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی


faezeh
ساعت17:35---5 دی 1394
وب خوبی داری..موفق باشی

امین
ساعت12:36---5 دی 1394
عالیهhttp://aminmehrang.loxblog.com


محبوبه
ساعت12:34---5 دی 1394
خیلی وب خوشگل و خوبی داری عالی بود

bita
ساعت12:07---5 دی 1394
سلام عزیزم.......ووووووووووی چه عکسایی گذاشتی!!!!!!!!!

دریا
ساعت11:58---5 دی 1394
سلام عالی بود...وب قشنگی داری..

tarhe-modern
ساعت11:32---5 دی 1394
وب خوبی داری موفق باشی گلم
بنر متحرک خواستی درخدمتم


آرش
ساعت11:31---5 دی 1394
سلام..وبت عالیه
خوشم اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 دی 1394ساعت 15:15 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین